BBM3410/18: Jom berkenalan!

Penggunaan media sosial untuk tujuan pengajaran dan pembelajaran sudah tentu tidak asing lagi dalam dunia serba moden berpaksikan multimedia dan teknologi ini. Namun, tahukah anda, penggunaan blog sebagai salah satu medium pembelajaran dan komunikasi semakin dipinggirkan malah ada dalam kalangan pelajar Universiti yang tidak pernah ada blog sendiri! SAYA adalah salah seorang daripanya.

Memandangkan saya masih baru dengan blog ini, anda pasti tertanya-tanya tentang diri saya, kan?
Baiklah. Berikut merupakan biodata diri saya:

Nama: Goh Soon Jian (nama blog diambil sempena nama terakhir saya)

Umur: 23 tahun

Asal: Pulau Pinang

Pekerjaan: Pelajar Tahun Akhir Universiti Putra Malaysia

Program: Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu)

Cita-cita: Penterjemah atau mana-mana pekerjaan berkenaan dengan bahasa.

Hobi: Menonton filem dan membaca bahan-bahan bacaan berkenaan dengan mistik dan teologi.



Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18: Facebook Pula Kena Ceroboh

BBM3410/18: Video Tanpa Wajah

BBM3410/18- Pengambilan Video Muzik, MENCABAR!